У Школі молодого викладача ЗДМФУ завершився восьмий навчальний рік. Цей проєкт був спеціально створений за ініціативи ректорату для допомоги з удосконалення педагогічної майстерності молодим педагогам, які мають досвід навчально-виховної роботи менше трьох років. У поточному році проходили стажування дев’ять молодих педагогів Запорізького державного медико-фармацевтичного університету.
Цьогоріч заняття було організовано онлайн на платформі MS Teams у синхронному режимі упродовж шести місяців, заняття відбувалися двічі на місяць, слухачі отримали чудову можливість запозичити у старших колег педагогічні знання та досвід майстерного володіння аудиторією, отримати потрібну методичну допомогу, сформувати відповідне до сучасних вимог педагогічне мислення.
Колективними зусиллями досвідчених викладачів кафедр культурології та українознавства, суспільних дисциплін, медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій, а також працівників навчально-методичного відділу та бібліотеки було створено особливе освітнє середовище, орієнтоване на потреби слухачів і спрямоване на допомогу в підвищенні професійної педагогічної кваліфікації.
Із привітанням випускників виступила керівник Школи – завідувачка кафедри культурології та українознавства, професорка Ольга Турган, підкресливши, що педагогічна професія є однією з тих, які треба опановувати все життя, постійно вчитися самим, щоб результативно вчити інших. Із подякою слухачам за активну участь та їхню відкритість до нового виступила завідувачка кафедри суспільних дисциплін, професорка Ірина Утюж.
Навчання у Школі молодого викладача відповідає сучасним практичним й теоретичним запитам вищої медичної освіти і включає ознайомлення молодих викладачів з передовим теоретичним та практичним досвідом світової освітньої системи вищої школи в медицині. Цей проєкт дає змогу розширити професійні педагогічні компетенції молодих педагогів у навчально-методичній, організаційно-документальній і виховній роботі із залученням сучасних психологічних, педагогічних, мовно-комунікаційних, інформаційних технологій роботи зі студентською молоддю.
Своєрідним підсумком засвоєння отриманих теоретичних знань і їх застосування у викладанні своїх навчальних дисциплін стали випускні індивідуальні самостійні проєкти слухачів.
Керівник навчально-методичного відділу, доцент кафедри культурології та українознавства Юрій Ганошенко провів традиційне підсумкове анкетування щодо ефективності діяльності Школи молодого викладача для покращення зворотного зв’язку зі слухачами, оцінки якості викладання та оновлення тематики занять.