Традиційним підсумком семестрової роботи усіх учасників освітнього процесу в Запорізькому державному медико-фармацевтичному університеті стає контроль академічної успішності здобувачів перехідних курсів – заліково-екзаменаційна сесія, яка проходить у вигляді іспитів з основних дисциплін освітніх програм підготовки.
Відповідно до комплексу заходів внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДМФУ та завдяки злагодженій роботі всіх задіяних структурних підрозділів, зимова сесія 2024-2025 навчального року відбулася на дуже високому організаційно-методичному рівні з дотриманням нормативних вимог до оцінки академічної успішності здобувачів та безпекового режиму.
Особливістю цієї екзаменаційної сесії стало успішне повернення традиційного аудиторного формату складання іспитів у вигляді живого безпосереднього спілкування студента з викладачем. Для цього в освітньо-іспитовому центрі ЗДМФУ було створено необхідні безпекові умови та технічні можливості. Також для здобувачів залишалася можливість обрати і онлайн-формат складання іспитів із синхронним підключенням і повною візуалізацією з використанням можливостей платформи MS Teams.
Вкотре довела свою ефективність уніфікована загальноуніверситетська модель триєдиної структури іспиту: тестування, перевірка теоретичних та практичних навичок у вигляді усної співбесіди в синхронному режимі та вирішення ситуаційних задач. Загалом протягом сесії без порушення графіку і процедури відбулися 59 тестових та 258 усних іспитів.
У сесійних заходах активну участь брав ректор ЗДМФУ, професор Юрій Колесник та інші члени ректорату, які здійснювали моніторинг перебігу сесії відповідно до чинної нормативної бази.
Ефективному перебігу сесії передувала значна організаційна робота багаторівневої системи методично-організаційного супроводу: попередньо на засіданні циклових методичних комісій переглядалися та оновлювалися комплекси завдань для підсумкового контролю.
Навчальний відділ створив ергономічний за часом та аудиторним фондом розклад, який враховував права здобувачів, організаційні особливості проведення іспитів і був зручним для 31 кафедри, що задіяні в іспиті.
Центром дистанційної освіти і телемедицини та якості освіти розроблено єдину систему технічного супроводу та механізмів письмового та усного контролю знань і вмінь у режимі реального часу, а також спільно з деканатами створено 73 спеціальні команди в MS Teams, кафедрами призначено відповідних модераторів для проведення іспитів.
Заходи контролю пройшли організовано, без відхилень від графіку, з урахуванням потреб учасників освітнього процесу та вкотре довели дієвість внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДМФУ.