Школа молодого викладача ЗДМФУ вже всьоме завершує свій навчальний рік у рамках проєкту, створеного за ініціативи ректорату для допомоги з удосконалення педагогічної майстерності молодим педагогам, які мають досвід навчально-виховної роботи менше трьох років.
Протягом семи місяців заняття відбувалися двічі на місяць. Колективними зусиллями досвідчених викладачів кафедр культурології та українознавства, суспільних дисциплін, медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій, а також працівників навчально-методичного відділу та бібліотеки було створено особливе освітнє середовище щоб допомогти молодим педагогічним працівникам підвищити рівень своїх викладацьких компетентностей як на теоретичному, так і практичному рівні.
Щороку організатори Школи намагаються якомога чутливіше ставитися саме до потреб слухачів, постійно оновлюючи тематичний план своєї роботи, модифікуючи його під потреби аудиторії, спрямовуючи освітні траєкторії відповідно до запитів молодих викладачів.
Навчання у ШМВ відповідає сучасним вищої медичної освіти щодо професіограми викладача. Навчальний план традиційно включав ознайомлення молодих викладачів, представників різних кафедр університету, з передовими напрацюваннями світової освітньої системи вищої школи в медицині. Особливістю організації роботи ШМВ є поєднання традиційних форм педагогічної роботи (лекцій, бесід) із новітніми інтерактивними формами взаємодії з аудиторією (дискусія, тренінг, майстер-клас, презентація проєктів, проблемні ситуації, моделювання). Це дало змогу розширити професійні компетенції молодих педагогів у навчально-методичній, організаційно-документальній і виховній роботі.
Із високою оцінкою сумлінного навчання слухачів та подякою за щирий інтерес до співпраці в опануванні новітніх педагогічних технологій виступила керівниця Школи – завідувачка кафедри культурології та українознавства, доктор філологічних наук, професор Ольга Турган, підкресливши, що педагогічна професія є однією з тих, які треба опановувати все життя, постійно вчитися самим, щоб результативно вчити інших.
Своєрідним підсумком засвоєння отриманих теоретичних знань і їх застосування у викладанні своїх навчальних дисциплін стали випускні індивідуальні самостійні проєкти слухачів ШМВ, у яких молоді викладачі розглянули одну з актуальних проблем сучасної педагогіки вищої школи крізь призму дисципліни, яку викладають. Саме презентації цих проєктів авторами і було присвячено останнє підсумкове заняття.
Доцент кафедри культурології та українознавства Юрій Ганошенко провів традиційне підсумкове анкетування щодо ефективності діяльності Школи молодого викладача, що дасть можливість оновити наступного року тематику й внести корективи в тематичний план, додаючи актуальні для молодого викладача проблеми й теми для обговорення.