Молоді викладачі мають можливість у невимушеній колегіальній обстановці, проте на високому фаховому рівні, обговорити й вирішити актуальні для себе питання організації навчального процесу, перейняти досвід співпраці зі студентською аудиторією, отримати актуальну методичну допомогу в різних сферах своєї роботи.
На першому занятті відбулося знайомство зі слухачами, із привітальним словом виступила керівниця ШМВ, професорка Ольга Турган, принагідно ознайомивши присутніх із планом спільної п’ятимісячної роботи. Перше заняття, присвячене професіограмі сучасного викладача ЗВО та складових його роботи, провів доцент кафедри культурології та українознавства, керівник методичного відділу ЗДМФУ Юрій Ганошенко.
За підтримки ректорату та колективними зусиллями досвічених викладачів кафедр культурології та українознавства, суспільних дисциплін, медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій, а також працівників відділу навчально-методичного забезпечення та підвищення кваліфікації викладачів і бібліотеки, планується допомогти молодим педагогічним працівникам підвищити рівень своїх викладацьких компетентностей як на теоретичному, так і на практичному рівні. Звичайно ж, потрібними для усіх слухачів школи стануть майстер-класи із викладання фахових дисциплін і круглий стіл з обміну досвідом викладання, які проведуть викладачі-клініцисти зі значним досвідом роботи.
Цьогоріч слухачами Школи молодого викладача ЗДМФУ стали співробітники кафедр – неврології, інфекційних хвороб, травматології та ортопедії, акушерства і гінекології, пропедевтичної та хірургічної стоматології, патологічної фізіології з курсом нормальної фізіології, факультетської педіатрії, управління та економіки фармації, терапевтичної, ортопедичної та дитячої стоматології, природничих дисциплін для іноземних студентів та токсикологічної хімії, дитячих хвороб, – тобто практично усіх напрямків, за якими готуються студенти нашого унівеститету.
За час свого існування Школа молодого викладача постійно оновлює календарно-тематичний план своєї роботи, модифікуючи його під потреби аудиторії. Саме тому на перших заняттях проводиться анкетування, за результами якого потім будуть також базуватися заняття. Навчання триватиме за трьома основними змістовими блоками: