Відбулися засідання в усіх дев’яти комісіях: терапевтичних дисциплін, хірургічних дисциплін, педіатричних дисциплін, медико–біологічних дисциплін, фізико–хімічних дисциплін, фармацевтичних дисциплін, гігієнічних дисциплін, суспільних та гуманітарних дисциплін, стоматологічних дисциплін.
Серед обговорюваних питань вирізнялися головні. На ЦМК з хірургічних дисциплін розглядали поточний стан навчально-методичного процесу на профільних кафедрах: результати навчання, труднощі і проблемні питання.
Члени ЦМК фармацевтичних дисциплін аналізували результати проведення виробничої практики студентів та шляхи удосконалення опанування здобувачами освіти практичних навичок. Йшлося також про підготовку до студентської олімпіади і конкурсу студентських наукових робіт.
Предметна розмова про використання сучасних методів навчання на кафедрах загальної гігієни, медичної екології та профілактичної медицини й соціальної медицини, громадського здоров’я, медичного та фармацевтичного права, відбулася на ЦМК гігієнічних дисциплін.
Насиченою була черга денна засідання ЦМК фізико-хімічних дисциплін. Тут розглянули стан підготовки студентів І, ІІ фармацевтичних факультетів до складання ЛІ «КРОК-1». Завідувачі профільних кафедр доповіли про те, як виконуються кваліфікаційні роботи студентами 5 курсу І фармацевтичного та ІІ міжнародного факультетів. Було порушено також тему ефективності, розвитку та перспектив дистанційного навчання на кафедрі фізколоїдної хімії.
На ЦМК терапевтичних дисциплін чільним питанням обговорення стояла підготовка студентів та інтернів до ліцензійного іспиту «КРОК-2» і «КРОК-3» на кафедрах терапевтичного профілю. Присутні ознайомилися також з аналізом організації навчального процесу з використанням технологій дистанційного навчання на основі MS Teams із передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації у синхронному та асинхронному режимах.
Стан науково-дослідної роботи студентів на профільних кафедрах обговорили на ЦМК медико–біологічних дисциплін. Тут також заслухали питання щодо заходів з підвищення кваліфікації викладачів кафедр медико-біологічного профілю, зокрема, з питань організації та курації онлайн курсів. Йшлося й про використання сучасних методів навчання та заходи щодо їх широкого запровадження з використанням створеного матеріально-технічного забезпечення.
Уже традиційними під час засідань ЦМК суспільних та гуманітарних дисциплін стало заслуховування методичних доповідей. Цього разу для ознайомлення й обговорення було обрано теми: «Переосмислення гуманітарної підготовки медичного працівника в нових українських реаліях» і «Актуальність та зміст вивчення медичних дискурсів у процесі мовної підготовки іноземних студентів» Їх запропонували колегам доценти Оксана Сидоренко та Ольга Гриценко. На засіданні цієї комісії також розглянули питання «Публікаційна діяльність кафедр: досягнення, проблеми та перспективи».
Під час засідань усіх комісій відбулося обговорення і затвердження навчально-методичних матеріалів кафедр.