У форматі онлайн відбулося засідання дев’яти циклових методичних комісій університету: терапевтичних, хірургічних, педіатричних, медико – біологічних, фізико – хімічних, фармацевтичних, гігієнічних, суспільних та гуманітарних, стоматологічних дисциплін.
Оскільки час наближає здобувачів освіти до заліково-екзаменаційної зимової сесії, природно, що підготовка до неї превалювала у обговоренні черги денної ЦМК. Учасники засідань заслуховували інформації завідувачів кафедр про стан успішності здобувачів освіти, про особливості підготовки студентів 6 курсу та лікарів-інтернів до ліцензійних іспитів, розглядали екзаменаційні матеріали.
У перебігу засідань ЦМК важливе місце зайняв також розгляд підсумків атестації студентів на кафедрах в осінньому семестрі 2022-2023 навчального року.
Важливими виступають й інші питання, порушені під час засідань. Серед них - аналіз результатів впровадження онлайн форм навчального процесу на платформі Office365; відповідність електронних ресурсів кафедр, обсяг їх наповнення реальному навчальному процесу з урахуванням дистанційної форми навчання; особливості роботи студентів четвертого курсу з технологією «віртуальний пацієнт» в умовах синхронного та асинхронного ведення занять; про якість методичних матеріалів на Web-сторінках кафедр та їх внесок у вивченні дисципліни студентами очної та заочної форм навчання.
На ЦМК фармацевтичних дисциплін розглядали та затверджували теми магістерських робіт, а також обговорювали методичне забезпечення і удосконалення навчально-методичної роботи на очному і заочному відділеннях випускаючих кафедр фармацевтичного факультету.
На цикловій комісії суспільних та гуманітарних дисциплін приділили увагу особливості організації самостійної роботи студентів, аналізували якість академічної успішності здобувачів на підставі проміжних результатів.
Члени ЦМК стоматологічних дисциплін обговорили результати проходження студентами виробничої практики, заслухали звіт про наукову діяльність кафедри пропедевтичної та хірургічної стоматології і кафедри терапевтичної, ортопедичної та дитячої стоматології.
Усі ЦМК працювали продуктивно. Традиційно учасники всіх засідань розглянули, обговорили і затвердили навчально-методичні матеріали кафедр.